wtorek, 15 lutego 2011

INGLOT ! Nowe moje lakiery :)

Okey! Nie dodawałam żadnej notki przez moje ferie... ale cóż... Przepraszam ;***

Chciałam Wam zaprezentować moje nowe odcienie lakierów z Inglota! ;)
Jeszcze żadnego nie wypróbowałam ale na pewno zobaczycie te odcienie na moich filmikach! ;*
Te 3 lakiery dostałam w prezencie od mojej super przyjaciółki Kingi ;***

Ok.... Tak wyglądają:

















Po kolei każdy z nich:

Numer 28


Różyk z cudnymi drobinkami - połyskujący ;)

















Numer 704




Krwista czerwień, bez drobinek, matowy :)














Numer 723




Świetny pomarańcz, taki trochę "żarówkowy" jak to się mówi, matowy, bez drobinek :)













No... to by było na tyle!
Który Wam się najbardziej podoba?
Bo mi ten pomarańcz... świetny!  ;)



Dżasta:)

2 komentarze:

  1. ładne kolorki ;)
    dodawaj częściej posty ;p
    zapraszam do mnie: http://czarnonabialymkate6924.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem twoją widzką na yt i jestes super ;)
    postanowiłam założyć podobny blog.
    http://missdood.blogspot.com/
    to moje początki, ale mam nadzieje, że zajzysz i cie sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń