wtorek, 3 maja 2011

Makijaż z filmiku ;)

Hej!
Przepraszam za tą długą przerwę :)
Postanowiłam to jakoś nadrobić ;)
Tak więc jak ktoś byłby zainteresowany moim makijażem z filmiku "Zdobycze kosmetyczne - kwiecień" i chciałby sie mu przyjrzeć z bliska to proszę bardzo ;)

Więc kosmetykami jakie użyłam do makijażu oczu są:
-Baza KOBO (nie ma na zdięciu)
-Cień pojedynczy KOBO nr 107 Rosy Coral
-Cień najciemniejszy z paletki AVON Purple Haze - jest to kolorek takiej mega ciemnej zieleni która jest prawie, że czarna ;)
-Kredka dwustronna AVON ColorTrend black&white
-Kredka do oczu Essence LongLasting - czarna
-Tusz Oriflame - WonderLash  Intense Mascara
-Błyszczyk Essence Stay With Me - 02 My Favourite Milkshake
- perełki brązujące AVON (nie ma na zdięciu)
-Paletka z Bourjois 16 Crazy Baby (nie ma na zdięciu)




















Kolejność działania:
1. Nałożyłam bazę z KOBO na całą powiekę
2. Zaczęłam cieniowanie zewnętrznego kącika i połowy załamania ciemnym cieniem z paletki AVON
3. Następnie na resztę powieki nałożyłam różowy cień z KOBO omijając mały fragment wewnętrznego kącika oka
4. Na wewnętrzny kącik (na górze i na dole) nałożyłam białą kredkę z AVONu i wklepałam palcem
5. Narysowałam leciutko czarną kreskę na dolnej linii rzęs(UWAGA!!! starałam się nie rysować kreski na linii wodnej!)
6. Wytuszowałam rzęsy krótkimi "włoskami"  Mascary WonderLash z Oriflame
7. Nałożyłam troszkę jasnego perłowego cienia ma łuk brwiowy
8. Pomalowałam usta błyszczykiem Essence
9. Wykonturowałam lekko twarz perełkami z AVONu

Efekt Końcowy:






Mam nadzieję, że jako tako mi wyszedł ;)
Uwierzcie, że na żywo wygląda bardziej odważnie i intensywniej niestety aparat nie pokazuje tak fajnie kolorków ;( no cóż ;)

Buziaki ;***




Dżasta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz